משלוחים

איסוף עצמי

איסוף עצמי הינו שירות חינמי. ניתן לבצע איסוף עצמי של הפריטים בתיאום מראש בכתובת אשקלון, שלווה 3. לאחר ביצוע הרכישה באתר נא לצור קשר במספר 0505983930 בצירוף מספר הזמנה.

משלוחים

משלוח בדואר ישראל

המשלוח הינו חינמי ברכישה מעל 199 ₪ באתר. הפריט יגיע לבית הלקוחה בין 1-7 ימי עסקים לכתובת פרטית/לכתובת מקום עבודה במידה ולא יהיה מענה על ידי הלקוחה ניתן יהיה לאסוף את החבילה בנקודת איסוף הקרובה לכתובתך. במקרה של רכישה מתחת לסכום של 199 ₪, המשלוח הינו בעלות של 16 ₪.

שליח עד הבית

עלות המשלוח עד הבית הינה חינמית ברכישה מעל 499 ₪ באתר. הפריט יגיע לבית הלקוחה תוך 4 ימי עסקים. הפריט יגיע לכתובת פרטית או לכתובת מקום עבודה שתבחרי. במקרה של רכישה מתחת לסכום של 499 ₪, שליח עד בית הלקוחה יעלה 35 ₪.

החלפות

אנחנו בעד שתחליפי את המוצר אם לא אהבת אותו. את יכולה להרגיש בטוחה בעת הרכישה אצלינו. ניתן להחליף את המוצר תוך 14 ימי עסקים כאשר הפריט מגיע חדש, לא ענוד בתוך אריזתו עם טיקט. ניתן להגיע לבית העסק בתיאום מראש עבור ההחלפה או לשלוח את הפריט אלינו בדואר. אין השתתפות בהוצאות המשלוח בחזרה אלינו, לכן עלות המשלוח היא על חשבונכם. נא לשלוח את המוצר אותו תרצי להחליף לכתובת אשקלון שלווה 3 לידי ליאל אוחנה.
*דגמים עם אות בהזמנה אישית לא ניתן להחליף/להחזיר

החזרות

ניתן לקבל את כספכן כקרדיט באתר. הקרדיט מוגבל לרכישה באתר עד חצי שנה מיום קבלתו. כמו כן, ניתן לקבל החזר כספי עבור התכשיט עד 48 שעות מיום קבלתו. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד. כאשר הפריט מגיע חדש, לא ענוד בתוך אריזתו עם טיקט. ניתן להגיע לבית העסק בתיאום מראש עבור ההחזרה או לשלוח את הפריט אלינו בדואר. אין השתתפות בהוצאות המשלוח בחזרה אלינו, לכן עלות המשלוח היא על חשבונכם. נא לשלוח את המוצר אותו תרצי להחליף לכתובת אשקלון שלווה 3 לידי ליאל אוחנה.
* דגמים עם אות בהזמנה אישית לא ניתן להחליף/להחזיר

אחריות

אנו נותנים אחריות על המוצרים שלנו לאורך חצי שנה מיום הרכישה. האחריות תקפה עבור אבנים שנפלו, תכשיטים שהשחירו (חוץ מתכשיטי ציפוי שעלולים לדהות עם הזמן). אין אחריות עבור קרע התכשיט. ניתן להגיע לבית העסק בתיאום מראש עבור ההחזרה או לשלוח את הפריט אלינו בדואר. אין השתתפות בהוצאות המשלוח בחזרה אלינו, לכן עלות המשלוח היא על חשבונכם. נא לשלוח את המוצר אותו תרצי להחליף לכתובת אשקלון שלווה 3 לידי ליאל אוחנה.

×
×

עגלת קניות

Untitled-2

Join The Club

רוצה להיות הראשונה לדעת
על מבצעים ותכשיטים חדשים?
הצטרפי לניוזלטר וקבלי 10% הנחה!